Explain this bullshit
Posted about 6 years ago
509 959 direct views
nonsense animals
242

Comments (38)

Combobreaker

CCCCCCCCcccccombo breaker!!!!

Write a comment | See all comments

DUDE - WHAT DO YOU MEAN YOU CAN'T FIND THE FRISBEE?
Posted about 6 years ago
387 985 direct views
nonsense
155

Comments (61)

gotta life

if you spend more time on a game than in a pussy (or an ass if you swing that way) then its not really a life. i always have my dick in a hole..... at all times.

Write a comment | See all comments

THEY SEE ME ROLIN' they hatin'
Posted about 6 years ago
52 693 direct views
nonsense motivational posters haters gonna hate
44

Comments (3)

ninetynemo

stumbler +1

Write a comment | See all comments

sparta nonsense
Posted almost 6 years ago
35 101 direct views
nonsense movies comics sparta
70

Comments (1)

Anonymous

The 300 gokkun

Write a comment

WELCOME TO THE INTERNET PLEASE FOLLOW ME
Posted over 6 years ago
22 220 direct views
nonsense
46

No comments yet

Write a comment

yeah nah you're a cunt
Posted about 7 years ago
21 895 direct views
nonsense animals
21

lord of war
Posted about 6 years ago
19 319 direct views
nonsense celebs
31

Comments (6)

Anonymous

Is it weird that this gives me more respect towards him?

Write a comment | See all comments

Mor fire unecl dolan
 k
 fak u dolan
Posted about 5 years ago
18 409 direct views
nonsense comics uncle dolan
87

Comments (1)

i will kill all of you i swear

yup.

Write a comment

YOU DAWG, I HERD YOU LIKE SPAGH-
Posted about 6 years ago
17 605 direct views
nonsense comics xzibit food
40

Comments (1)

As a matter of fact

Yes I do. Now what, you put spaghetti in my spaghetti?

Write a comment

GO EAT A BAG OF DICKS
Posted about 6 years ago
16 930 direct views
nonsense gore
40

Comments (4)

JJ

yes, that's Milo Manara's "I Borgia", drawn with Jodorowsky!

Write a comment | See all comments